خوانندگی پگاه آهنگرانی و ترانه علیدوستی در فیلم قلب اتمی

خوانندگی پگاه آهنگرانی و ترانه علیدوستی در فیلم قلب اتمی, دانلود رایگان سریال جدید با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی حجم پایین به روز, سایت دانلود سریال ایرانی

خوانندگی پگاه آهنگرانی و ترانه علیدوستی در فیلم قلب اتمی

پنج شنبه 14 مرداد 1395
3:57
فیلمباز

هوای تازه ی پاییز بود و صدای خیس باران یادم آمد نشستن با خیالت شعر گفتن شبانه کنج ایوان یادم آمد درون سینه ام محبوس بودم، پر از حسرت پر از افسوس بودم سرانگشتم قلم را دید خندید،کلید قفل زندان یادم آمد سرم از نقشه هایی تازه پر شد شلوغ و غرق در دود و سیاهی حضور کودک آواره ای در خیابانهای تهران یادم آمد الم شنگه به پا کردم ب

دانلود رایگان فیلم جدید مادر قلب اتمی با لینک مستقیم کم حجم و کیفیت بالا عالی HD 720p فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» علی احمدزاده بدون تگ یا آرم تبلیغاتی و بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip free, full & direct download Atomic Heart Mother new iranian movie by Ali AhmadZadeh Madare Galbe Aatomi سال ساخت: 1392 | پخش: 95 نویسنده : علی احمدزاده ، مانی باغبانی کارگردان: علی احمدزاده | تهیه کننده: سید امیر سیدزاده لیست بازیگران فیلم مادر قلب اتمی: محمدرضا گلزار ، ترانه علیدوستی ، پگاه آهنگرانی ، مهرداد صدیقیان. خلاصه داستان مادر قلب اتمی: داستان فیلم با مهمانی کامی آغاز می شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند.

دانی تمام مردم دنیا مریضند تو با من مهربان بودی و با تو تفاوتهای درمان یادم آمد نگاه خسته ام گاهی به چشمت، امید آخرم گاهی به دستت لگد خوردم من از هر استجابت، رخ قالی کرمان یادم آمد ندادم میوه ای جز با رفاقت، تبر را میستایم در صداقت به ریشه تکیه کردم با تعمق حسادتهای پنهان یادم آمد

 

 

 

خوانندگی پگاه آهنگرانی و ترانه علیدوستی در فیلم قلب اتمی